We sing, We dance, We steal things

För tillfället är jag sjukt less på att sommarplanera. Speciellt inför peace and love. Känns som att taggen försvann i samma veva som biljetterna. Vore toppen och supermysigt om vi kunde låna Mathias pappas husvagn men nu verkar det mer som att det isf blir tält. Om det ens blir av. Men det skulle vara galet tråkigt att missa Jason Mraz ett år till. Jag menar han är ju ändå guden.

Förövrigt var lördagen mkt mkt bra och det finns inte ord för hur mycket jag älskar er Siri, Hanna och Sandra :) Önskar bara att vi träffades oftare.
Dessutom är jag galet less på folk som sviker och inte fattar..

Igår var en fett skön dag eftersom vi slutade efter enbart multimedia och bad. Drog hem till mig och dreaddade Hampus, så nu har han fyra stycken hårkorvar. Det kommer bli snyggt :)

Idag ska jag jobba (det vill säga gå på stan och fika) och sedan blir det presskonferans på Öppen Gemenskap. Spännande!

Ikväll blir det även det 103 avsnittet av Andra Avenyn som kommer bli så extreeeeeemt spännande!!

Nu ska jag dra mig till skolan. Ha det gödans!
pusshej


Kommentarer
Postat av: Soraia

Gillar du också Jason?
Jag absolut adore honom!!

Du kanske var på Bengans i Stockholm när han uppträdde?

kram från ett annat fan! haha (:

2008-06-03 @ 18:48:39
URL: http://twistedtail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0