Djur är ju till för att ätas

Jag tror allvarligt att jag har hamna i någon konstig integritetskris. Blev less på mig själv och mina vanor och kände för att göra någonting drastiskt. Det har jag gjort. Hör och häpnad, Viktoria Routledge är numera vegetarian!! Trodde aldrig jag skulle tillåta mig själv, men here we are. Well, inte för att det gäller för all framtid, men ett tag i alla fall. Detta gör jag inte för att jag har särskilt stor sympati för djuren utan mer för att jag känner mig less på kött, för att jag vill se hur det påverkar mig och helt enkelt se om jag klarar av det. Ett litet expriment skulle jag vilja kalla det. Så nu gäller sparris, böner, qourn och sallad.

Ikväll har jag suttit hemma hos Linnéa, sett på frankenstain och pratat skit. Jäklar var våra munnar kastade bajs. Speciellt på en viss miss N. Shiiiiiit vad vi inte klarar av den flickan. Fick dock avbryta samtalet som nog annars aldrig hade tagit slut eftersom mor var trött och ville hämta hem mig. Men har dock bestämt oss för att boka in ett te-party för att fortsätta samtalsämnet.
Undrar om folk brukar snacka om mig sådär? skit alltså. Skulle vara kul och veta vad de pratar om.... eller kanske inte.

I alla fall så ska jag nog krypa ner i sängen nu. Sjukt trött i ögonen, kanske mest pga Hedvig och Astrid. Och kanske pga att jag alltid förnekar min allergi och inte klarar av att inte kela liiiite.
Imorgon har jag utvecklingsamtal med min mentor och då ska jag klaga på diverse saker men främst grupparbeten som är det värsta jag vet. Avklarade dock ett av dom idag med en muntlig redovisning. Kände inte alls att jag fick visa vad jag gick för eftersom jag blir så ortrolig blyg när jag väl står där framme och för att andras munnar är snabbare än min.
Men nu kan Centerpartie ta sig i röven.

Godnatt nu. Ni får gärna ge mig lite tips på vegetariska rätter btw!? Tack =)
Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan ju testa laxlasagne ;) Det sägs vara gott!

2008-11-06 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0