långtråkigt

Denna dagen har varit otroligt lång. Minns knappt hur den började.
Lisa, som praktiserar med mig, var sjuk idag så det har varit rätt långsamt. Dessutom tror inte jag att det är hälsosamt för mig att sitta vid datorn såhär pass mycket med tanke på att om jag koller på en vägg så är det ränder för mina ögon. Skrämmande. Jag ska aldrig börja jobba med nått sån här...
Har dock hunnit vara hos frissan på lunchen idag och kutta luggen. Det blev som vanligt ungefär.

Ikväll är det kärlekstema på idol och jag ser fram emot att se vad Kevin och Alice har att bjuda på.
Hoppas på myspys med familjen och Lennart.

Nu ska jag försöka få tiden att gå med lite tetris. Hejhopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0