You will be mine

HejHopp kära vänner!
Helgen gick fort trots att den var lugn. Den mesta tiden spenderade jag nog i soffan, men det blev även några övningskörningsturer och shoppingrunder där jag försökte finna skor, men en än gång, utan resultat. Förstår inte hur det kan vara så svårt att göra skor som passar snyggt till strumpbyxor. Well Well.
Just nu är Lenny i Göteborg så jag försöker trivas med mig själv. Mamma hjälper dock till mycket och ikväll har vi haft en tv-tittar-kväll med vindruvor och massage.

Imorgon ska jag träffa Julia och det kommer bli toppen. yey yey
För trött för att skriva mer nu, men tänkte visa en mössa som jag precis stickat färdigt till ett av mina kusinbarn :)

   

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0