ey, Frankenstain!

Idag har varit en väldigt upp och ner dag. Började hyffsat bra med en lugn och inte allt för påfrestande engelskalektion följt utav samhällskunskap där heta diskussioner tog plats, dock inte från min sida eftersom jag inte är så insatt. Sedan elvatid och goda kakor som Miss Simu inte hade bakat utan köpt. Morotsbiffar till lunch var ju ingen hitt men tur att Hanna fyllde år så att vi fick lite mera kakor (inte undra på att det inte går så bra med viktnergången??) och hon fick sig även ett supriseparty i caffeterian. Det var då när jag satt där som jag även fick veta vart mina nästa två veckor kommer tillbringas - på Öppen Gemenskap. Det är alltså en organisation som hjälper uteliggare och missbrukare. Visst, kul och intressant - ja, men vad tusan har det med media att göra? Well, det är där ni finner mig v.47 och 48. Det blir säkert bra.

Har i alla fall hänt en bra sak idag och det är att jag lyckats kirra mitt första MVG för den här terminen på en propaganda uppgift! Inte dåligt va? :) Jag är rätt stolt.
Annars har mamma kommit hem från stockholm igen och det känns jättebra. Gillar inte när hon far och flänger.
Nu ska jag rulla ut rullarna ur håret (oldschool!!) och krypa ner i sägen.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vickie, du behöver verkligen inte gå ner i vikt ju!!

2008-11-13 @ 16:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0