Nothing sweet about me

Igår var en fin dag eftersom det var den 8/11 vilken betyder att för precis ett år sedan så bestämde vi oss för att försöka en tredje gång. Och tredje gången gillt. Såhär ett år senare är jag mycke glad att det ändå blev så. Om jag ska gissa så om det finns 365 nätter på ett år, så har det säkert blivit minst 340 nätter då jag sluppit sova ensam. Och det finns ju ingenting som går upp emot att krypa ner i värmen av någon som man älskar. Det blev en mycket fin kväll och ett mycket fint år.
Jag älskar dig


Igår vad jag även på plattformens barn- och ungdomsledarutbildning. Alltså utbildning för de som är/ska bli ledare för barn och ungdomar. Det blev en heldag mellan 9-17 och den var både trevlig och lärorik. Mitt tänkande kring tillexempel hurvida barn som vill få uppmärksamhet gör, har förändrats och nu vet jag även hur jag ska bete mig kring dom. Jag ska va en demokratisk ledare med auktoritärinfluenser. Jag ska vara positiv, jag ska se alla, jag ska vara lyhörd och jag ska våga ta beslut. På onsdag ska jag testa mig själv. Det blir intressant. Kursen forsätter nästa lördag, så även då blir en heldag späckat med lärorika saker. Och sen har jag ännu en licens och merit som ledare. Jag börjar ju ha en samling meriter nu. Det är ju kung!

Idag blir en dag utav ingenting. Ska enbart ta det lugnt och kanske rita lite på min påse och gå en promenad.
Imorgon blir det in och ut träning hos optikern och sen får jag förhoppningsvis börja använda min linser så att jag kan se lite grann.

Tack och hej leverpastej och grattis pappa på farsdag :)

Kommentarer
Postat av: =) david

jag som redan trodde du va en bestämd person/ledare :) du verka vara de iaf =) härliga dagar måste ja erkänna =)

2008-11-09 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0