You make it real for me



 

Såhär ser koftan ut som jag nu virkat färdigt! Rätt nöjd ändå, med tanke på att det faktiskt är första riktiga saken jag virkar. Kommer nog kanske använda den nån gång, för den passar helt ok :)

Förövrigt har jag och mamma ränt runt och letat skor åt mig idag utan resultat. Inkasserade däremot en ny fin kofta från myrorna för 100 kr och 5 nya garnnystan (jag får aldrig nog). Håller nu på att sticka min 6 vante så kan ju lova att de där garnen ändå går åt.
Annars har jag bakat lussekatter idag som jag ska bjuda mina brudar på imorgon om dom kommer :)
Lenny säger jag ajöss till ikväll för han ska åka med Anna till Götelaborg i en vecka. Och jag taggar min och Julias resa dit i Januari eftersom vi kanske blir ensamma i brors lägenhet och kan ränna runt i staden bäst vi vill :) Det blir toppen förmodligen toppen!

Hur som helst så blir det nog en hemmarsittarkväll för mig som vanligt ikväll. Egentligen har jag ingenting emot det, men känner att min sociala sida tar skada utav det. Well, jag får jobba på de senare.

Fick precis ett mail av Sara som gav stöd och peppning till min depp ikring det att jag kommer bli ensam snart och så. Det kändes bra och det var kul att höra från henne eftersom det var ett bra tag sedan nu!

Nu ska jag lägga datorn ifrån mig eftersom de är helt idiotiskt att sitta här när jag är så jävla less så jag bara vill pissa på den.
Ha det bra och hör gärna av er om ni vill hitta på någonting ikväll. Det uppsattas även att bara höra av sig även om man inte vill hitta på någonting ikväll.

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0