Forever young

Idag har jag redovisat min Mindyard layout och det känns otroligt skönt att det är bortgjort. Jag är egentligen inte ett dugg nöjd men vad gör man?

Annars har jag haft en väldigt lugn helg. Nästan för lugn. Nästan så att jag varit uttråkad vissa stunder.
Började i alla fall med en tv-tittar kväll hemma med familjen med chips, dipp, godis, vindruvor och brezer. Lördagkvällen spenderade jag i kollektivet och bakade typ världens godaste kaka som blev uppäten av mina kära flickvänner på söndagkvällen då det blev planerande av en väldigt speciell fest (hemlighetsstämplat). Nästa helg blir mer röj, i hope.

Nu ska jag dricka te och fundera.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0