Swinging London

Någongång ska jag berätta för er om London, men tiden är inte ännu inne. Så i stället tänker jag bara säga typ hej jag lever jag hade det hur bra som helst och det känns bajs att vara hemma i gråa, kalla och tråkiga sverige. Gick ju faktiskt runt i enbart t-shirt hela dagarna där. Och gjorde av med 2000 kr. Det var bäst och jag SKA tillbaka. Helst när jag är över 18 iaf!

Idag har skaffat mig en ritplatta idag, mycket lyckat köp för 420 kr! Tack Lenny.
Och just nu har jag världens huvudvärk så jag känner mig grymt lockad av sängen.
Godnatt godnatt.

Saker som Sverige borde bli bättre på:
- Stå i kö! I London står man alltid liksom bakom en linje tills det är ens tur, så man slipper ha någon upptryckt bakom nacken medans man ska ta fram pengar och sådant. Förstå att köer inte gå fortare för att man står närmare varandra!!
- Bli artigare/hjälpsammare. I London var alla sjukt hjälpsamma, de till och med frågar om man behöver hjälp innan man ens frågat, bara sett en aning förvirrad ut.

Saker som London/England(??) borde bli bättre på:
- Trafikregler / hastighetsbegränsningar. Helt sjukt läskigt att åka något fordon där. Förstår inte dom som till och med vågar cykla i trafiken där!!
- Sänka priser. Ärligt talat, man köper inte en vit vanlig t-shirt för 40£. Inte jag iaf. I love Primark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0