Am I still in your heart

3 biobesök på 3 dagar. Inte alls dåligt vill jag lova. Först Patrik 1,5 sedan skolbio igår Fredom writers och Arn med mamma ikväll. Och där hade ni också rangordningen på de tre filmerna också. Det bästa är att jag inte behövt betala nått av biobesöken själv, det är lyckat!

Igår var en mycket trevlig kväll - som vanligt när jag umgås med de bästa flickorna. Vi bakade pizza, snackade sex, fikade, drack te, pratade mera sex, snackade självmord, drack mera te också mitt i natten kom vi även på att vi skulle riva ut hela min garderob och fota med roliga kläder på typ. Blev inte mycket mer av de än att halva min garderob låg på min säng. Hur som helst så kom vi i sängen klockan 5. Jag kan inte minnas senast jag var uppe så länge, skulle kunna vara typ ett år sedan. Förstår inte hur jag lyckades hålla mig vaken. Vad jag ännumindre förstår är hur jag har lyckats hålla mig vaken idag! Gick upp halv 10 och 1 var vi ute i skogen för att plocka lingon, grilla och fika. Kändes som gamla dagar med varmchoklad och hela faderuttan. Och jag somnade inte ens under bion heller. Duktig flicka!!

Förövrigt känner jag mig ganska ensam ikväll för jag saknar min pojke. Och inte är det någon ide att ringa honom nu heller för han lär vara packad och typ inte höra vad jag säger. Aja, han anländer ju till Umeå igen sent imorgonkväll iaf, så då får jag ju träffa honom. Han har ju trotts allt bara varit borta i 3 dagar. Men ändå.

Nu ska jag försöka somna.
godnatt gott folk, godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0