Bäbbiiiis



Helgen har bestått av många roligheter. Och den har inte alls varit som alla andra helgen. Fredagen blev dock lugn. Satt hemma och tittade på tv och åt massa gott, vi la oss även väldigt tidigt. Lördagen åkte jag och mamma på en Maxi, Ersboda, ÖB runda på jakt efter en bra fotolampa, men hittade tyvärr ingen. Senare på eftermiddagen åkte vi hem till Julia för att fika och planera Londonresan. Jag längtar galet mycket. Julia följde med oss hem och till middag fick vi mycket god lasagne. På kvällen åkte vill till Hugos vän på teg men drog sedan vidare till en mycket fin och stilfull lägenhet ovanför Lotta's krog. Kvällen blev dock inte lång eftersom jag och Julia var ganska trötta och jag skulle även upp hyffsat tidigt på dagen efter. Och på Söndagen bar det av mot Holmsund och världens sötaste bäbis, Pyret (han heter inte Pyret egentligen men dom har inte hittat på nått namn än). Jag hade fått lov att fota honom och så blev även fallet. Lite prestationsångest fick jag när det visade sig att pappan till Pyret hade haft en egen fotofirma. hah.
Blev dock endel bilder och mycket myyyyyys. Jag älskar småknottar.
Nu är det måndag och skola igen och nu måste jag sluta skriva innan min dator lägger ner på batteri.

Puss
hejSofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0