sparris

Nu får det snart vara slut på mina doktor besök. UM i morse och sedan vårdcentralen igen på eftermiddagen. yee, jag har fått fel medecin emot min urinvägsinfektion och måste kanske ta pencelin 3 dagar till. Och tydligen är jag sådan människa som är benägen att få urinvägsinfektioner ofta. THAT SUCKS! 

Idag har jag skrivet en lååång lista på saker som man kan äta. Alltså maträtter. Mest för att underlätta för mamma, men även för att jag vill ha lite mer variation på maten vi äter. Och just nu är jag sparrisgalen, så de blev många rätter med sparris i ;)

Ikväll ska jag träna karate igen. kuuuuul.
Och nu ska jag städa toaletten.
puss


Kommentarer
Postat av: sophie

sparris är väl ändå inte gott vickiiie ? :O

2008-09-07 @ 13:37:41
URL: http://facethetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0