Superhuman

Den här söndagen sov jag ut till halv 11 vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Väldigt skönt och jag kände mig rätt så utivilad när jag klev upp. Gick på promenad med morsan och begav mig senare till Torgny för att diskutera komitér. Efter det blev det karate mellan 5 och halv 8 eftersom jag först hjälpte Torgny att hålla dom äldre karatekizen och sedan tränade själv i 1½ timme. Skönt. Jag är taggad på gradering. Tänk att efter den så har  jag då bara en gradering kvar att klara för att få mitt så efterlängtade svarta bälte! Och då har jag det föralltid.

Förövrigt börjar jag lessna på att inte bli förstådd. Att inte kunna förklara på ett sätt som beskriver precis hur jag känner. Det går ju fan inte. Om jag ändå kunde visa er bilderna i mitt huvud. Det hade varit så mycket enklare.
Jag förstår inte vad som gör det så viktigt att det inte spelar någon roll vad jag tycker.
Det suger. Men jag tänker inte orka bry mig längre. Jag släpper det här nu.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet igen och på kvällen är det styrelsemöte, hemma hos Torgny igen.

Till helgen åker jag till sälen och drar sedan vidare till Halmstad och Göteborg förhoppningsvis. Ska bli riktigt kul att träffa Ida-Karin igen. Även roligt att spendera mera tid med brorsorna!
Kanske även tar en dagstrip förbi Sthlm för lite shopping på vägen hem. Det skulle min garderob gilla.

Nu ska jag klinka på guran.


Kommentarer
Postat av: Idis

Svar: hahah ja det var helt galet den dan :O det var gööööörvarmt. dock var det inte lika varmt idag men vi får hoppas på soligt väder när du kommer! :D det ska bli jättekuuuuuuuul <3

2009-04-05 @ 23:57:22
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Idis

Svar: haha ja det var helt galet varmt den dagen! Dock var det inte lika varmt idag, men vi får hoppas på najs väder när du kommer! :D det ska bli jättekuuuul <3

2009-04-05 @ 23:58:24
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Idis

FAIL det första såg ut att inte komma så ja skrev en gång till HAHA ! lol

2009-04-05 @ 23:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0