With you

Dagen och även kvällen blev lugn. Det känns ganska skönt att det blev så ändå. Man behöver även sådana helger.
Denna lördagkväll spenderade jag, Vickan och Amanda på Bowlinghallen. Dock blev det inget bowlingspelande utan i stället biljard. Dessutom unnade vi oss själva (åtminstone jag och Amanda) varsin Daim-strut. Den smakade otroligt gott.
(notera att alla meningar i stycket ovan började på D utan att jag ens tänkte på det)

Just nu sitter jag och klinkar på gitarren. Jag och Vickan har tänkt sätta ihop en liten trubadurspelning som vi ska försöka få framföra på lite olika ställen i sommar. Som förhoppningsvis tillslut kan leda till att vi kan tjäna några små pengar på det. Så jag försöker nu hitta låtar som vi gillar som också går att spela på akustisk gitarr, vilket är ett krav. Någon som har ett förslag på någon sådan låt?
En låt som jag kom och tänka på var "With you" med Chris Brown, så jag sökte upp en akustisk verson av den, då hittade jag detta! Gillar gänget skarpt (och sångaren är sjukt gullig). Och låten är otrolig. Både texten och musiken.



Annars har vi ikväll kommit fram till att vi vill hitta ett gäng killar som vill hänga med oss i sommar. Ett gäng som inte är ute efter någonting annat än att ha lite roligt. Inga förhållanden, inget krångel, bara trevligheter! Så om du känner dig träffad, så kan du gärna höra av dig. Det är ett plus om dessa saker stämmer in på dig:
-Du är över 20
-Du är bartender
-Du har snygga killkompisar
-Du jobbar som vakt på något uteställe (och inte har någonting emot att släppa in underåriga)
-Du gillar både galna partykvällar och stilla hemmakvällar
-Du har ingen flickvän
-Du har körkort


Jag tror jag borde sova nu för mitt huvud gör bara mer och mer ont för varje sekund. Dock är jag inte särskilt trött.
Imorgon ska det diskuteras viktiga saker inför styrelsemötet som äger rum på måndag, och ska även träna dubbelpass på karaten imorgon då jag ska hjälpa Torgny med dom äldre karatekidzen.

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha! blev som en fin lite diskret kontaktannons =D Nu gäller det bara att få napp!

2009-04-05 @ 17:16:49
Postat av: amanda

o så får vi inte glömma att han måste kunna sjunga och spela gitarr. Eller kanske cello för lite originalitet :]

2009-04-05 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0