All i wanna do is make love to you

Idag snöar det. Som jag sa här om dagen, man kan aldrig vara säker här i norrland. Ena dagen tror man att sommaren är på väg, andra dagen inser man att den är långt ifrån nära. Jag blev väldigt sugen på att ta första bästa tåg ner till Halmstad då Ida-Karin sa att det var 23 grader varm där. Det är ju nästan den varmaste temperaturen som nås här uppe. Jag tror att jag inom en snar framtid, det vill säga så fort jag gått ut skolan, ska dra mig neråt.

Är också mycket sugen på att dra utomlands i sommar, eller till hösten då jag firar min 18 års dag!
Eller är det någon som är sugen på att följa med till Kreta en vecka om 16 dagar? 3053 :-
*tittar ut genom fönstret och önskar att jag hade råd*

Snart har jag läst ut tredje Twilightboken "Ljudet av ditt hjärta". Jag är så inne i den att jag till och med börjar använda historien i det verkliga livet. Dessutom är den så svår att slita sig ifrån att jag kom för sent till jobbet i morse. Tur att dom inte bryr sig ett skit.
Tänk om man hade en kille som man älskade så mycket som Bella älskar Edward, och som älskade en tillbaka om möjligt ännu mera.

Till kvällen har jag bakat en seg kladdkaka och smyckat den med vit choklad glasyr. Den ska jag bjuda mina flickekompisar på. Jag vet att dom gillar gosaker och jag vet att jag gillar att bjuda dom på det.

Så kvällen kommer bli lugn men jag hoppas på mera fart imorgon.

sommarsommarsommmarsommarsommarsommar


Kommentarer
Postat av: M

åh, grillningen :)

2009-04-03 @ 17:45:02
URL: http://mnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0