At last

Idag var det sista dagen på praktiken.
Dagen började med ett trevligt förmiddagsfika och en kopp ChocoCream som jag kommer sakna så mycket. Alla vi som praktiserad fick varsit presentkort på SF med 100 kr och även cykelblinklampor. Därefter forsatte vi med det sista som behövdes göra och jag och Sophie fick även en ny uppgift vilket var att göra en affisch till en konsert som främst är Adam Tenstas. Detta gav oss fribiljetter till koncerten och även en Adam Tensta-tröja. Inte dåligt.
Det blev tillslut 5 koppar Chococream.



Imorgon är jag alltså ledig och jag funderar på att ta mig en tripp till stan. Vet dock ingen annan som har en ledig dag så det blir nog en dag för mig själv. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag fastna i fjärde Twilightboken som mamma köpte idag, så det kommer inte bli någonting annat gjort.

Fotade på karaten idag också. Det gick okej, men lite för högt i tak för att för tillräckligt bra ljus med blixten.


Lägger upp fler bilder när dom kommit upp på hemsidan.

Har även kanske blivit en sköldpadda rikare ikväll. Hampus vill inte ha sin Pixel längre, så jag funderar på att ta över honom.
Vad tycker ni, är han inte råsöt?

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren? =)

2009-04-08 @ 13:20:23
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0