Two hundred situps

Just nu är jag helt slut och lite mörbultad. Ändå känner jag mig på topp. Och så har jag känt mig hela dagen, egentligen hela helgen också. Borde inte jag ha pms nu?
Träningen lämnade nog en hel del blåmärken lite här och där, men det är ju så det ska vara.

Detta http://twohundredsitups.com länkade big bro' till mig och jag funderar nästan på att ge det ett försök. Det är program där man tränar sit-ups varje dag under 6 veckor för att tillslut orka 200 stycken, om jag uppfattat det rätt! Det är ju precis lagom till sommaren då en fit mage skulle uppskattas. Så nästa måndag tänker jag börja, och så får jag helt enkelt se hur länge jag orkar hålla på.
Har dessutom get min in på ett nytt försök att käka lite nyttigare. Tänker dock inte ändra på själva matvanorna som lunch och middag eftersom jag inte kan påverka dom så mycket, men frukosten ska inte längre bestå av köpta limpor eller rostat, utan istället ska jag äta frukostar som gröt, fil eller ägg. Som tillexempel imorse gjorde jag mig en god filtalrik med solros- och linfrön + bananer. Mycket gott och mycket nyttigt! Sedan ska jag avstå så mycket det går från gosaker, dock inte helt och hållet, då gosaker som tillexempel mina kakor är livets njutning.

Nu är det strax dax för andra avenyn och jag är världens tönt som fortfarande tittar på det, men det är svårt att hålla sig ifrån!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är man tönt om man kollar på andra avenyn?

2009-04-21 @ 22:30:41
Postat av: Daniel

tack tack :)

2009-04-21 @ 23:13:11
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0