The stupid things

Min hand är svullen och blå. Att jag alltid lyckas, på varenda träning nästan. Lillfingret är svårböjligt och det värker enda upp i handleden. Jag är lite orolig då det är liknande känsla som när jag hade en spricka i armen, men jag hoppas på att det är bättre imorgon. Har i alla fall suttit med is hela kvällen, så svullnaden har gått ner sig en aning.

Det känns otroligt skönt att jag bara har morgondagen kvar innan en långhelg tar över vardagen. Torsdagen, alltså valborg, kommer till en början tillbringas hemma hos mig men förhoppningsvis driva iväg till en annan fest senare. En plan som vi mest troligt inte kommer hålla oss tid då det aldrig blir som man tänkt sig. Jag hoppas åtminstone på fint väder, trevligt sällskap och en värd kväll. Då är jag nöjd.

Hur kommer helgen annars se ut då? Förhoppningsvis ganska lugn och ganska vit. Kanske en trevlig filmkväll eller annars ett biobesök. Jag är öppen för förslag!

Nu ska jag snart gå och lägga mig, trotts att jag har sovmorgon imorgon. Jag har varit supertrött hela dagen och jag tänker inte ens nämna hur nationella provet gick. Men bra gick det i alla fall inte.

And I don't know
How to be fine when I'm not
Cause I don't know
How to make the feeling stop
Just so you know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0