Utmaning

Antar en utmaning nu. Besvarar dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel (Det är svårare än man tror.)

Välj artist: Håkan Hellström

Är du kvinna eller man? Den fulaste flickan i världen

Beskriv dig själv: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Vad tycker du om dig själv? Båda sidor nu

Beskriv var du bor för tillfället: Klubbland

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Fairytale of New York

Favoritfärdmedel: En vän med en bil

Din bästa vän är: precis som romeo

Din favoritfärg är: Minnen av aprilhimlen

Hur är vädret? Dom fyra årstiderna

Favorittid på dagen: 13

Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta? Magiskt, men tragiskt

Vad är livet för dig? Tro och tvivel

Det bästa rådet du kan ge? Flyg du lilla fjärill

Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Hurricane Gillbert

Favoritmat: Atombomb

Dagens tanke: Nu kan du få mig så lätt

Hur skulle du vilja dö? Uppsnärjd i det blå

Din själs nuvarande tillstånd: Ramlar

Felen du kan leva med: Dom dimmiga dagarna

Ditt motto: Det är så jag säger det.

 

Sådär. Det tog ungefär två timmar. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0