almost sleeping

Det blev en trevlig kväll tillsammans med Hanna, Siri och Vickan. Vi gick mest igenom vad som hänt för allihopa under sommaren och det lät som att jag nog haft den mest händelserika. Min teori är att man utan pojkvän får en roligare sommar. Fast att man med pojkvän, får en mysigare. Dock är jag sjukt tacksam för den här sommaren som mest troligt kommer bli ett minne för livet. Saker har hänt hela tiden och jag har träffat så extremt mycket nya människor.

Maten var så när som klar när jag kom till Hanna då jag segat lite innan, så det var mest bara att hugga in i den goda vegitariska tacosen. Sjukt gott! Jag älskar verkligen att äta mat hemma hos andra, men andra tillbehör och smaker. Verklgien spännande, men som vanligt nu för tiden så åt jag påtok för mycket. Det börjar också mräkas väldigt mycket på kroppen som bara växer och växer så jag måste sluta ta in så mycket. Dessutom borde jag börja med träningen, så jag är någorlunda fit inför min och Hugos träningsdeal + karaten som börjar om inte allt för länge.

Efter maten och en hel del snack drog vi oss till Ica Kvantum där vi köpte oss varsin mjukglass precis innan stängning. Enormt skönt var det att man klockan 10 på kvällen kunde sitta utomhus och äta glass utan att frysa. Då trvs man.

(om jag skriver något konstigt snart så är det för att jag näst intill skriver i sömnen)

Imorgonkväll bär det av till göteborg där jag ska stanna över en natt innan jag och bror drar vidare mot england. Jag är rätt så nervös då engelska inte är min största talang och eftersom de flesta som ska vara på bröllopet kommer vara äldre än mig. Men det blir kul att träffa alla släktingar igen. Och även farfar som inte kommer varken höra eller vilja höra ett dugg av vad vi pratar om.

Nu måste jag sova innan jag somnar. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0