bajs i mina byxor

Det finns en rolig grej man kan göra om man har väldigt tråkigt eller/och är väldigt trött och flummig. Denna "lek" kan man kalla för bajs och de var en av de saker som höll oss vakna inatt.

Det hela går ut på att man sätter in ordet "bajs" i filmtitlar. Det kan bli jättekul! Som tillexempel såhär:
Bajsblåsarns barn
Lotta på Bajsmakargatan
Harry Potter och den flammande bajset
Sagan om bajset
The bajs movie



Jag antar att ni tänker "ehh kul", men prova en sen kväll/natt. Då är det kul!

Finns även en annan liknande variant av denna. Då gäller det att lägga in meningen "..i mina byxor" efter varje mening man säger! Citat som kom upp efter denna "lek" igår var:
- Sluta taffsa.. i mina byxor
- Nej nu börjar det bli varmt här.. i mina byxor
- Jäklar var det kliar .. i mina byxor

Det här kan också bli väldigt kul.
Prova vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0