Here I go again

Nu är klänningen som jag stickat till mitt kusinbarn Isobel färdig!




Blev den inte söt? :)

Första dagen i skolan idag. Det är verkligen blandade känslor. Kul att se alla (eller egenligen mest bara kul att se Hubert, Hampus och Hugo) igen, men samtidigt känns det tråkigt att komma in i rutiner igen. Jag har kommit fram till att rutiner inte är något för mig.
Ändå hade vi bara 2 lektioner idag, som egentligen inte ens var lektioner utan bara upprop och genomgång av planering. Sen åkte jag till stan och strosade runt i väntan på att Vickan också skulle sluta. Köpte en skön tröja på Gina Tricot för 29 :-. Inte alls dåligt.
Har spenderat resten av kvällen hemma hos Vickan och vi har gjort hemlisar som jag kan berätta om imorgon.
Vickan har en söt bror också. VIlle bara nämna det.
Nu ska jag fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0