I mina byxor

Natten tillbringade jag på Nydala med KFUM-gänget. Kvällen var riktigt mysig kring elden och med irrländsk livemusik. Vi gosade ner oss i tjockmaddrasserna och såg en film som var helt okej. Popcornen tog dock slut innan filmen ens hade börjat, men jag lyckades hålla mig vaken ändå.
Diskuterade människorbeteénde och raggningsvarianter och drack te. Läste tjejtidningar och lärde oss det ultimata förspelet och nya sexställningar. Vad vi egentligen gjorde de sista timmarna tills klockan blev 7 har jag ingen aning om, men kring den tiden bestämde vi oss dock för att gå och lägga oss, i mina byxor (yeye, bara några fattar).
Vaknade kring 10 och kände mig inte alls särskilt trött. Blev en hel del brottningsmatcher och sen fick jag även typ världens skönaste massage (ett tips är att om man ska ligga ner, ligg alltid på mage för förr eller senare kommer någon och börjar massera). Jag känner att jag skulle behöva Jesper-knututmakare nu också.
Sen jag kom hem har jag bara varit allmänt slö och även sovit några timmar. Det känns ju som en bra sista dag på lovet. Lyckat Vickie. Pappa tyckte att jag skulle gå ut i solen en stund, så jag gjorde det men gick in efter bara några minuter igen då det var för varmt. Jag har kanske lessnat på värmen (jag menar inte det där egentligen).

Imorgon påbörjar jag i alla fall mitt sista år på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0