right round

Jag har varit otroligt trött och seg hela denna dag. Mest beror det nog på de tråkiga vädret, men säkert endel på utmattning efter gårdagens hurtighet. Jag och Julia hade dock planerat att även idag gå ut på en promenad, men vädret tillät inte detta så vi blev sittandes framför filmen Baksmällan istället. Efter detta fick vi skjuts till Julias mamma som klippte mitt hår. Det var väldigt slitet och behövde fixas till, men jag tyckte att ett riktigt frisörbesök bara skulle kosta onödiga pengar. Men Helena fixade det fin fint!
Efter några matcher finns i sjön, dam och ruter sju så kom far och hämtade mig för att sedan bege oss till Mediamarkt. Jag framkallade lite bilder från england som ska hamna på min fotovägg och även skickas till farfar.

Ikväll har jag spöat Emil i biljard vilket kändes rätt skönt då biljarden har gått riktigt dåligt för mig på senaste. Jag måste börja spela oftare. Nackdelen är bara att det kostar så väldans mycket pengar om man ska spela ofta.

Imorgon ska jag jobba. Vi ska åka till Lycksele djurpark. Det blir nog trevligt, och jag hoppas på bra väder!
Så nu måste jag sova. Bra att börja vända tillbaka dygnet!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0