sömningt värre

Kort dag i skolan som bestod av ARL och Grafitsk form. Drog sedan till stan och drog runt med några klasskompisar tills Victor och Jesper tillslut kom till stan. Efterlängtade var dom.
Vi strosade runt och satt bland annat och hängde på swedbank (nya stället!). Blev bjuden på en otroligt god mjukglass och sedan mötte vi upp Rasmus och Tanja. Kvart över 4 sprang jag iväg till Sagagallerian och Attityd där jag fick min lugg klippt, helt gratis för att sen ansluta med dom bästa igen. Dock konstaterade vi ganska snabbt att det var dags att pallra sig hemmåt men vi bestämde att vi skulle ses hos mig på kvällen igen, med fika.
Så efter middagen bakade jag en blåbärspaj och mysade till det i rummet.
De dök upp kring 8 och stannade till halv 1. Mysmysmys! Och jag får inte nog av Victors hår.
Vi spelade med andra ord, jag har aldrig (med handuppräckning) och snicksnackade.
Jag kommer sakna dom sjukt mycket i helgen.

I morgon, kvart över 4, åker nämligen jag och Fariba till Piteå! Vi ska hälsa på Älvsbyeliten. Det blir nog en trevlig helg!

Nu är det sovdags igen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0