Be nice!

Människor i Sverige borde bli trevligare. Lite mer som i England.
Jag vet inte om det är folket där över huvud taget, eller om det bara är mina släktingar, men det är så sjukt övertrevliga!
När fick ni senast en kindpuss av era svenska kusiner? Aldrig? Nej, inga svenskar ju gör så. För mina kusiner i England är det naturlig. Det tycker jag är så gulligt. Att ens kussar till och med säger gång på gång att man ser "stunning" eller "gorgeous" ut händer heller inte ofta i sverige.
När ni råkar knuffa till någon, eller trampa på deras fot, kan ni också få en riktigt arg blick då? I england (eller i min släktkrets) ber den som blir knuffad eller trampad på lika mycket om ursäkt som den som knuffade eller trampade.

Det är helt sjukt vad trevliga alla är mot varandra. Tänk om vi kunde ha de så här, så mycket trevligare det skulle vara!
Jag ska bli riktigt trevlig.


Alex, me, kusin Emma (som alla tycker är så lik mig) och unt Sally.

Faster Sally och jag i hennes sjukt mysiga trädgård

(detta är alexanders bilder från england. mina kommer fortfarande inte förrän jag kommer hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0