We are golden

Jag tänker inte skriva något långt inlägg om allt vad vi gjorde där uppe i Piteå, för egentligen är nog ingen särskilt intresserad. Sen är det också lite goes on tour, stays on tour.
Jag kan ju bara lite kort berätta att det blev två dagars partande med utgång (jag kom in, de ni!) Dagarna blev degiga framför tv'n och såg även baksmällan för tredje gången. Älskar den lika mycket varje gång. Massa skräpmat har det även blivit i form av pizza och hamburgare. Gick även på paltzerian idag och käkade pitepalt, inte alls dåligt!
Våra vänner i Piteå är inte dåliga dom heller, sjukt härliga och jag är mycket glad att jag lärt känna dom. Och nästa gång kommer de till Umeå för att fira min 18 årsdag, de kommer bli awesome!


Jag smsade mig nog igenom hela helgen. Säkert över 300 sms skickade, till samma person!

Ute på krogen, lite sliten.

Tack för helgen grabbar =) (bilderna har jag snott av Rickard.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0