You can tell the world

Otroligt jobbig och påfrestande dag idag. Mest på grund av att jag större delen av dagen har gått runt med en sprängande huvudvärk, dock har barnen varit underbara och masserat mig en hel del, dom är så fina. Men dom kan vara rätt dryga ibland också, och då blir man less. Och lite less har jag varit idag. Värmen (som jag egentligen inte klagar på) gjorde det hela idag lite jobbigare, men hellre de än regn så jag är ändå glad.
Nu är jag sjukt trött och skulle helst vilja sova men istället ska jag till Hanna och käka middag med henne och Siri. Julia och Vickan tittar förbi senare och jag tror det kommer blir supermysigt. Jag har inte träffat dom på över en månad tror jag, och mycket händer på en månad under sommaren!

Nu måste jag göra mig i ordning så jag skriver senare ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0