Jullov!

Nu har mitt efterlängtade jullov kommit och det känns otroligt bra. Julavslutningen var riktigt fin med ett, som vanligt, ganska skumt tal från rektorn där han pratade om att vi är människor, inte schimpanser.

Jag anar att antal inlägg kommer att sjunka under jullovet då det konstigt nog är svårare att ta sig tid till att skriva när man inte går i skolan. Men självklart ska jag försöka uppdatera er om mitt lov minst en gång om dagen (för jag vet att ni tycker att det är så otroligt intressant).

Ikväll blir det utgång igen. Jag börjar ha lite ångest nu då utehelgerna börja komma efter varandra och inte kommer det bli bättre under jullovet heller. Och jag som inte ens ska träna under lovet, hur ska de gå? Det får bli en paus efter nyår..
Corona blir det i alla fall ikväll då det är julskiva där och det verkar som att ALLA ska dit. Jag känner taggen! :)

Igår var det julmys hemma hos Jim med filmen "A Christmas Carol", massa irländskmusik, ljus och låtsasbrasa. Det slutade med att vi alla tre somnade och vaknade kring halv tre, då åkte jag och Jesper hem.

Kan ni förresten se den fina snön som dalar i min header? Fint va? :)


Kommentarer
Postat av: Jim

Du borde poängtera att vi inte var hypetöntar som satt och såg Disneys version av filmen som alla andra se nu. ;)

2009-12-18 @ 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0