me myself and laban

Har haft besök av Fariba ikväll. Sett på en halvbra film och pratat en strunt om allt och inget. Det snöade galet mycket så vi tog även en promenad och när vi kom tillbaka var vi snögubbar. Dock är det inte särskilt kallt ute, så det var rätt härligt.
Nu är det bara jag och gitarren som kommer dela resten av kvällen/natten tillsammans. Tills det att John Blund kommer på besök i alla fall. Om han nu gör det. Just nu känns han långt borta.
Det är konstigt med nätter som den förra då man inser vad man faktiskt går miste om. Jag längtar och saknar och hoppas. Snart ska det inte bara vara jag och kudden längre. Om jag får min vilja igenom.

Nu har vi fått hem en julgran och den ska kläs inom dagarna. Bröderna ska jag hämta på flygplatesen på tisdag så snart är vi alla samlade. Alla mina paket är köpte och jag känner ingen stress inför julen. Otroligt skönt!

En sak som jag tycker är otroligt rolig är att slå in paket, speciellt om man har fint papper och snöre. Därför var jag förra veckan och köpte ett papper och snöre på lagerhouse. Så här ser det ut. Och undre vem paketet kan vara till :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad fint paket! Jag ägnade gårdagen med paketinslagning jag också, det är riktigt kul!

2009-12-20 @ 12:27:40
Postat av: Elena

Vilken fin blogg du har :) jag undrar vad du har för typsnitt på din överskrift till alla inlägg? Du kan väl svara till min blogg, skulle vara jättesnällt.

2009-12-20 @ 15:06:40
URL: http://elenam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0