You don't know

Lam dag idag. Har mest bara legat och suttit. Fast det blev även en sväng till Julmarknaden på gamliga tillammans med Sara. Med tanke på att jag var på lisebergs julmarknad förra helgen så var den här ingenting att se. Det mesta är svindyrt och inte sådär jättespännande. Skulle vara mysigt om dom satte ut mer julbelysning, tycker jag.
På vägen ut fick man en påse med sand och eftersom vi i familjen routledge älskar allt som är gratis så var jag ju bara tvungen att bära med mig en. Dock vägde säcken 10 kilo (vilket låter mindre än vad de är) och jag hade ställt bilen rätt så långt bort, dessutom upp för en kulle så när jag tillslut kom fram var jag helt slut! Men vi fick oss åtminstone en påse med gratis sand.

Ikväll var jag taggad på att träna eftersom jag inte gjort det på en och en halv vecka. När jag kom dit visade det sig att det inte var någon träning, så det var bara att köra hem igen.
Jag styrketränade lite i källaren istället, och nu är mina otränade muskler trötta.
Ska hoppa in i duschen nu för om en timme kommer Johnny och hämtar upp mig så ska vi ta en fika :)
bye

Kommentarer
Postat av: Tone

Det låter ju som en helt okej söndag.. :) Synd att träningen inte blev av bara... var också med om det förra året, så jag styrketränade också lite grann då istället. ;) Känns ju som att man vill träna på något sätt när man väl har tagit sig dit.



Hoppas att allt är bra med dig annars!

Kram!

2009-12-06 @ 20:49:16
URL: http://ailime88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0