Lesson learned

Det är måndag, jag fryser och termometern visar 14.9 grader. Min spontana tanke blir något i stil med att jag helst vill gå i ide. Sista lektionen var en enda stor kamp emot ögonlocken som bara ville ge upp.

Nu är jag åtminstone lite gladare och lite piggare. Måndagar är bra på det viset att jag inte har någonting att jäkta till på kvällen, och det är otroligt skönt.

Just nu sitter jag och läser på om Down Syndrom igen. Denna gången för att ordentligt kunna förklara för Hampus imorgon vad det faktiskt är för någonting, och vad det är som blir fel i hjärnan, bara för att man får en extra kromosom. Men jag kan inte hitta det, tyvärr.

Annars har jag varit duktig och sökt en massa sommarjobb och praktikplats ikväll. Sommarjobb har jag sökt på några läger, och praktik på olika tjejtidningar i Stockholm. Jag hoppas att jag får nått, det vore bra för självförtroendet tror jag.

Jag sitter och väntar på något just nu, men jag vet inte riktigt vad. Vi får väl se om det var väntar på händer/kommer/visar sig.

Nu ska jag sikta på helg och låta veckan gå jäkligt fort! Grubbeskolan imorgon, wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0