förkyld, lycklig, stark, pirrig, förväntansfull, förhoppningsfull.

Ny vecka.
Idag känner jag mig; förkyld, lycklig, stark, pirrig, förväntansfull, förhoppningsfull.
Mest positivt alltså. Tack för det :)

Mamma har kommit hem så jag är inte längre ensam i det här stora huset. Förra natten spenaderade jag i Julias säng öst på stan, eftersom jag är för feg för att sova ensam. Men det var trevligt. Alltid trevligt.

Det har fallit en hel del snö de senaste dagarna vilket jag har väldigt blandade känslor om. Det blir ljusare, mjukare, mindre halkigt och finare. Men samtidigt är det jobbigt att ta sig fram, jobbigt att skotta osv.
Men mest är jag nog tacksam, jag ska då åtminstone inte klaga! Snön får mig även att bli otroligt taggad på snowboard och framför allt Hemavan!! Jag är övertygan om att det kommer bli så jäkla kul! Det pirrar i magen när jag tänker på det...



  


Kommentarer
Postat av: Sandra

ihhhh. tagga, tagga, tagga!!

2009-02-11 @ 19:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0