Sommarlov utan pengar??

Åh det finns 1000 saker jag skulle vilja beställa från Bubbleroom.se, men jag har ju varken något Visa eller Mastercard! Så irriterande. För det är sjukt billigt också, och jag är svag för billiga kläder.
Dock borde jag försöka hålla min ekonomi till sommaren. Jag har allt för många planer med allt för lite pengar att röra mig med.

Peace and love
Hultsfred
England och bröllop
solsemester
trästock

Hur ska man egentligen hinna med allt? Dessutom är sommarjobb ett måste också, för annars kan jag ju lova att kanske det som mest blir trästock denna sommar.
Men jag har faktiskt redan startat att söka sommarjobb på bland annat en kyrkogård, på ett läger för funktionshindrade på nydala och nån annan som jag inte ens kommer ihåg vad det var jag sökte som :P

Det kliar på min hals och i ena benvecket vilket betyder att jag måste ta och kräma in mig. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0