dance, dance, dance

Gårkvällen var toppen.
Egentligen var tanken att dra runt lite, kolla in olika partyn, men i stället stannade vi i det vita huset på teg. Med tegarna. Och det skulle visa sig vara ett väldigt bra val för kvällen blev otroligt lyckad, måste jag säga.
Ett jäkligt skönt gäng faktiskt.
Det måste göras om.

Just nu har jag gett mig på ett försök att göra det där jäkla skivomslaget som ska vara färdigt nästa vecka. Det går inte särskilt bra faktiskt..
Förstår inte varför jag verligen aldrig har ideer.
Mina händer och hela jag är iskall nu också, verkar inte gå att få någon värma i den här kroppen. Kom och värm mig innan jag fryser ihjäl!!

Igår fyllde min fina bror 22 år :) GRATTIIIIS


Pusslet som jag byggde färdigt för några dagar sen. Åh, jag behöver ett nytt nu.


fullmåne i förrgår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackert med fullmånde!

2009-01-12 @ 11:31:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0