goddag

Idag har jag plockat 4,4 kilo blåbär. Det var ruskigt myggit och lite blött, men annars var det rätt okej. Ska försöka plocka ihop en hel del i sommar för att sedan sälja och bli rik. Fast rik kan man inte bli på bärplockning. Om man inte kommer från Thailand.
Ikväll blir det fest. Än vet jag inte vart men jag hoppas på att Anton snart ringer och meddelar. Jag känner mig rätt så trött så får se hur länge jag orkar ikväll, men det blir säkert trevligt!
Imorgon ska jag ta en runda på stan eftersom jag fått lön!! Jag vill försöka hitta en söt klänning också ska jag även skaffa mig fler ballonger för göra ballongfigurer med. På kvällen blir det troligtvis Davids stuga igen.
Nu ska jag sminka mig.

Glada flickor på trästock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0