Lyckad tisdag!

Trevlig har dagen varit idag. Började med en skoletarsväng på morgonen vilket resulterade i ett par dojor som jag ska ha på bröllopet då fötterna inte längre pallar klackarna. Åkte sedan till Julia och stannade där resten av dagen. En hel del flumm blir det alltid när vi ses vilket påminner mig om gamla goda tider.

Efter en riktigt god mat och en extremt lyckad kladdkaka begav jag mig till stan där jag träffade Fariba. Vi gick först till CaféStation som visade sig vara stängt, sedan till Waynes där vi satt i en halvtimme innan vi blev utkörda även därifrån. Köpte då varsin godispåse och satte oss på bryggan och pratade om den lyckade trästocksfestivalen. Bestämde då även att vi absolut måste ta oss en tripp till älvsbyfolket inom en snar framtid och hälsa på. Så så får det bli.

Senare kom även Anton som hade skatat enda från Mariehem, det tycker jag var bra gjort. Hade en mycket trevlig kväll med dessa två människor enda fram till kring 2 då morsan, som vaknat och blivit orolig, kom och hämtade mig. Och nu ligger jag här och funderar på att sova, så de blir nog av snart. Så godnatt!

Lägger in en gammal bild på min gamla klass bara för att vi snackade så mycket idag om den gamla klassen. Jag sitter längst ner till vänster och tittar bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0