Talking to you

Vaknade allt för sent i morse och var på en gång tvungen att skriva ner i min dröm i mobilen för att lyckas komma ihåg den senare. Ordet som nu står i antekningar på telefonen är "delfinsperma". Jag drömde nämligen att jag satt på en buss bredvid Hugo också fick jag plötsligt någonting på huvudet. Jag frågade honom om det var fågelskit som ramlat på huvudet men då sa han lugnt och sansat att "nä, det är delfinsperma". Jag skulle gärna vilja veta vad den drömmen betydde. Måste skaffa ett drömlexikon.
Efter en god och hälsosam frukost med solrosfrön och linfrön i filet så gick jag och Vickan ut för att fota. Det blev en heldel fina bilder och en hel del roliga också.
Resten av dagen har jag spenderat på stan tillsammans med Mike. Jag vann i biljard, såklart. Och sa jag förresten vem som vann minigolfen igår? Jag, såklart. Jag har flyt.
Nu är Anton här och för en gång skull sover han inte. Han måste vara den knasigaste och flummigaste människan. Igår när han cyklade hem härifrån så hade han tydligen hittat ett övergivet tält som han krypit in i. Jag menar vem i hela världen skulle tänka sig att krypa in i ett övergivet tält mitt i natten påvägen hem? Men det var för blött, så han kunde inte sova där. haha. Men han är glad ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0