Har lovet redan börjat?

Ursäkta för dålig uppdatering.

UmeOpen var okej. Var dock förjävligt att ta sig hem då tårna värkte efter att dom blivit så gott som ihjältrampade under The hives. Som förövrigt är ett sjukt bra liveband. Kvällen bjöd inte på så mycket överrasknigar och oväntade saker, därför kändes den lite småtrist.

Idag har jag haft min första dag på praktikplatsen och jag kan lova att de här två veckorna kommer bli otroligt slappa. Det enda jag ska göra är en layoutmall till festivaltidningen som enbart är cirka 8 sidor A5 och som dom redan ritat upp hur dom vill ha den. Dessutom är mina arbetstider 9-15 men jag får sitta vart jag vill och jobba vilket såklart betyder att jag kommer sitta hemma mesta dels av tiden. SKÖNT!
Alltså kan man säga att jag mjukstartar lite inför lovet.

Just nu håller jag på att baka bullar och jag tror att dom har jäst färdigt så jag ska återgå.
Visar senare hur goda dom blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0