Risk för uttråkning

Vad gör man när man kommit hem från någonting som varit riktigt kul och händelserikt hela tiden? Vad gör man för att komma upp i samma aktivitetsnivå? För att inte bli uttråkad? För att inte tycka att hela sista helgen av lovet har varit ovärt?
Jag behöver någonting kul att göra.

Kvällen spenderade jag hemma hos Daniel med honom och Julia + små barn. Alvin är en go' bebis som jag skulle kunna mysa med forever, om han inte grinade =)

Jag vill se Vickans bilder från hemavan. På hennes kamera finns alla fest bilder, alla de galna bilderna. Ingen vågar vara galen när jag tar fram min enorma kamera. Antingen gömmer sig folk, eller också snyggar de till sig ordentligt.
Jag ska skaffa mig en kompaktkamera. Så jag får lite mer galna bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0