Så här kan jag hålla på hela natten

01. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
va? torkarbald? ne, jag är ju tjej.
02. Hur äter du ett äpple?
Runt runt, slänger skrutten
03. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Nje, är nog lite manlig i de fallet faktiskt.
04. Big Brother eller Sportnytt?
Bid brother isf.
05. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Just nu ikväll skulle jag nog vilja säga lite kärlek.
06. Är du mörkrädd?
Ibland, men de börjar avta. Sov hos mamma och pappa tills jag var 11 dock, och med lampan på tills typ förra året.
07. Resmål som fascinerar?
Nya Zeeland
08. Ditt senaste telefonsamtal?
Mommisen
09. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Hm, Håkan bara för att han gör en så himla jätteglad!
10. Förrätt eller efterrätt?
hm, båda! Helst utan varmrätt
11. Bästa stunden på dagen?
På helgerna är det morgonen, annars när skolan slutat
12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, pengar och p-piller.
13. E-post eller snigelpost?
Snigelpost, så himla mkt roligare att få!
14. Den senaste komplimangen du fick?
Minns jag inte
15. Senaste gången någon skällde på dig?
I hemavan i think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0