Stöten

Med magen full av våfflor ligger jag nu nöjd i sängen med slutsattsen att våfflor inte längre står högst upp på önskelistan då man nu blivit övermättad på det. Corona är för övrigt en mycket trevlig resturang som kommer besökas fler gånger. Musiken som underhöll var även den toppen! Och i våffelkön var spaningen efter snygga killar ingen match då det kryllade av dom. Jag längtar tills jag är 18. Då ska jag gå på Corona med dom snygga grabbarna.

Nu blir det ingen mer skola på 3 veckor. Så otroligt jätteskönt. Detta beror på att jag har två APU-veckor (praktik) att se fram emot som sedan kommer följas utav ett välbehövt Påsklov då jag och min mor drar ner på Sälen, Stöten, för att möta upp mina bröder och den enas flickvän. Detta ser jag fram emot alot, men ser även fram emot veckan som kommer där efter. Då är Vickan nämligen ensam hemma och vi ska ha riktigt kul ute i Ersmark förhoppningsvis. Jag ska även bjuda Vickan på IKSU SPA eftersom det var vad hon fick av mig i födelsedagspresent!



Nu är det sååå dags att sova. Jag har haft huvudvärk i 3 dagar nu. Jag är ganska säker på att den dåliga sömnen är boven, så imorgon blir det jag som sover minst fram till klockan 10 ( good luck Vickie..).

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0