Tänk så kul man kan ha när man inte har något att göra =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
i min jakt på henne. Jag kunde föreställa mig smaken...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen
3. Vad såg du senast på TV?
Melodifestivalen, vad har hänt med de programet btw?
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 22.30 (22.39) 
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Maria Mena - I'm in love
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick från bilen till huset efter att jag kommit hem från Daniel
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Låttexter, försöker hitta någon som passar min sinnesstämning/tankar, men kan inte hitta någonting som stämmer in!
8. Vad har du på dig? Fula trosor, fin bh, två par strumpbyxor, svart klänning, lila kofta och vit halsduk.
10. När skrattade du senast? De var nog igår, åt småbarnen som var söta.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En massa saker. Bla ett pussel(som jag gjort till tavla), anslagstavla med 1000 saker på, en teckning som Isak ritat, ett träd med fåglar på osv.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Mitt minne sviker, kan inte komma på någonting tyvärr
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Oj, svår fråga där. Hm. Ifs, såg början på Alvin och gänget igår, de borde räknas!
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Jag skulle spara till pansionen....NOT. Kläder i mängder!
17. Tycker du om att dansa? Ja, det är kul. Jag har fastnat för balett för tillfället. Gör piruetter lite nu och då här hemma.
19.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Jodå, inte för all framtid. Men det är lite av en plan att åka utomlands och jobba nått år.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Jag förlåter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0