Uppdatering - Helg

Dålig på att uppdatera, jag vet. Men ändå är ni trogna och kikar in här varje dag ser det ut som på statistiken. Det gör mig glad!

Helgen har varit trevlig. Fredagen spenderades på cafe tillsammans med Sandra, Siri, Vickan och Amanda. Trevligt!
Lördagen var en mycket fin dag. Sol, blå himmel, flera plusgrader. Lycka.
Jag satt ute på altanen en hel del av dagen och lyssnade till snön som töade bort. Fåglar kvittrade och jag insåg att det absolut mest bästa med norrland är att man så tydligt ser när våren kommer. Kontrasten är enorm. Det är just det som gör mig så lycklig, att jag verkligen ser att det är på väg mot bättre tider. 



Lördagen bjöd även på matteräkning tillsammans med min kära bror som måste vara den bästa i världen som kommit hit för att ha semster från sina egna studier och ändå tar sig tid att hjälpa mig med mina. Jag är otroligt tacksam! Hemprovet är så gott som uträknat och jag kan andas igen.

Under lördagkvällen hann jag även käka en otroligt god middag på Tai Mahal (rätt stavat?) tillsammans med Linnéa. Vi har så bra diskussioner nu när Linnéa kommit till de verkliga livet (haha). Trevligt var det i alla fall, men dyrt!
Drog vidare efter det hem till Julia och taggade party, men kvällen såg till en början oklar ut. Velades fram och tillbaka mellan olika alternativ men blev tillslut en förfest hos en Joel och sedan promenad till Hedlunda för att forsätta festen där. Trevligt ju!
Daniel och Julia sov över, för Julias pappa hade inte lämnat någon nyckel på hemliga stället.

Idag har åkt snowboard i Agnäs tillsammans med familjen. Det var hårt och jävligt i backen, men sol så jag klagar inte!

Bilder från mammas kameran, så ingen vidare kvalite. Ha överseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0