one last time

Det är en bulle på min kind. Och ett litet sår. Jag hoppas det inte blir blått till imorgon, för då kommer någon tro att jag blir slagen av min pappa eller liknande. Eller också vet de att jag tränar karate och på egen vilja utsätter mig för saker som att få en spark i ansiktet och därmed också riskerar en blå kind.
Min karatedräkt är alldeles blodig också, dock inte på grund av mig. Tror inte det var en enda på träningen som inte blev skadad på ett eller annat sätt. Mitt knä är lite knasigt också. Gör ont och har sig. Det vill aldrig riktigt bli helt innan något annat händer med det.

Dubbelsame på vänster kind


För övrigt känner jag mig lite smått illamående just nu. Det har jag gjort i några dagar nu, till och från. Tror det är p-pillrerna som spökar igen, men det var längesen det blev såhär. Men jag antar att det är övergående.

Imorgon är det back to work som gäller, men inte förrän efter kl 13. Ett sånt här jobb skulle jag nästan kunna tänka mig att ha i det verkliga livet. Otroligt soft med mycket hemmatid. Dock skulle man nog bli understimulerad på den sociala biten. Så jag föredrar nog ett jobb där jag har fler människor ikring!

Imorgon kommer även Niklas och sen ska jag jobba med mitt riktiga jobb! Den här månaden har jag inte fått ihop så många timmar så jag hoppas på fler under nästa månad eftersom jag behöver alla pengar jag kan få innan sommaren!

Nu ska jag hämta en super god bulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0