Övningskör

"You ever want something
That you know you shouldn't have
The more you know you shouldn't have it,
The more you want it"


Somnade tidigt igår men väcktes av först sms och senare även samtal vilket gjorde mig åter klarvaken. Kring halv 2 kom mamma och undrade om jag ville att hon skulle sova hos mig, för hon hade tydligen vaknat av att jag var uppe och sedan inte kunnat somna för att det var så varmt.
Kändes nästan som när man var liten och låg bredvid mamma på nätterna, varmt och tryggt.
Min mamma är verkligen den bästa. Men det har jag sagt förut.

Har varit ute och övningskört på morgonen vilket gick rätt så bra! Klarade start i backe galant och fick även köra lite E4. Ska snart börja på körskolan, så att jag förhoppningsvis kan ta körkortet den 1 oktober. De enda som egenligen är oroande är teorin, för den är så otroligt tråkig.

Nu ska jag gå till ICA för att köpa ingridienser till morotsbrödet som jag sen ska baka :)


Om jag kunde skulle jag spola tiden en sisådär 3-4 månader frammåt. Sommaren är så mycket enklare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0