VåffelBuffé



Idag ska jag på våffelbuffé på Corona. Vilken lyx va? Våfflor på en Fredagkväll. Inte alls dåligt!
Imorgon blir det nog förhoppningsvis party. (partypinglan jag blivit då).
Jag är alltid rädd för att mina helger på något sätt ska bli ofullständiga. Att jag ska känna att den kunde ha bidragit med mig. Det är nog för att mina helger är mitt livs räddning just nu.

I dont know whats right and whats real anymore
I dont know how Im meant to feel anymore
When we think it will all become clear
Cuz Im being taken over by The Fear


Igår skippade jag karateträningen pga huvud-, mens- och muskelvärk. Även för att jag bangat in mitt knä i dörrkarmen då jag red på Linnéas rygg under dagen. Jag kunde knappt böja det. Mina knän måste vara rysligt känsliga. Eller så kanske allas knän är det. What do I know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0