Flyg du lilla fjärill

Dagen efter.
Plugg dag. När jag först skulle börja med samhällskunskapen tidigare idag höll jag på att gå i tu av frustration eftersom jag inte förstod ett skit om vad jag skulle skriva. Tog i stället en promenad för att inhandla gosaker för kvällen för att lugna ner sinnet. Åter hemma satte jag mig igen och lät även Håkan fylla mina öron av guld, och då gick det genast mycket lättare! Nu har jag nästan en hel sida färdig och imorgon ska jag skriva färdigt analysen. Skönt!

Ikväll ska jag träffa Amanda, Vickan och Julia. De kommer hit och chillar i mitt egna lilla place på övervåningen. Det blir säkerligen melodifestivalen och jag har inhandlat grönsaker+dipp.
Dessutom vet jag att det finns 1000 saker att prata om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0