Fredag? det känns ju som söndag. :)

Imorse vaknade jag klockan sju då Vickan smsade mig från rummet intill och meddelade att hon var vaken. Det första jag kände när jag öppnade ögonen var den brutala huvudvärken och sedan efter det illamåendet. Jag är ju inte världens mest vana drickare och dricker oftast inte så mycket så därför har jag aldrig förut upplevt en riktig baksmälla. Nu 10 timmar senare har illamåendet fortfarande inte gått över och bara tanken på alkohol eller lutken av ciggarettrök gör mig nästan spyfärdig. Fyfan, aldrig igen (fast det vet ni att jag inte menar).

Igår hade jag i alla fall väldigt roligt och så vitt jag vet så var stämningen på topp under hela kvällen. Extra kul var det då vi upptäckte att grannen, och även en barndomskompis till mig, också hade fest vilket resulterade i att vi fick användning för den lilla gång som vi gjorde i häcken som små.
Kalasandet avtog rätt så tidigt då mina föräldrar skulle komma hem. Tanken var att dra vidare på nya äventyr men tillsist bestämde jag, Vickan, Jocke och Tomas oss för att stanna kvar. När klockan blev tolv låg vi redan i sängen...

När jag tillslut tog mig upp i morse efter några "nära ögat"-toabesök och en himla massa vatten så la jag mig i endast bikini ute på altanen och stekte. Fick höra igår av flera styckna att jag hade blivit brun vilket är otroligt roligt att höra när man faktiskt ligger dagarna i enda och kämpar för det!
Så här ser randen ut nu:



Nu är det käk på G sedan bär det av till Hampus där vi ska fira vår kära vän Linnéa som blivit 18 år!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Negervickie ^^

2009-05-02 @ 12:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0