Jag vet att ni inte gillar sånt här. Inte jag heller

Har varit på stan och shoppat med mami idag. Det blev en liten rosa tunika. Somrig och luftig. Funkar till både shorts och jeans. =)

Mening var dock att jag skulle hitta ett par skor. Menomöjligt för mig som vanligt. Jag hade tittat ut ett par skor men efter att mamma sagt vad hon tyckt om dom (vilket inte var särskilt positiva saker) så avstod jag ändå. Man kan väl inte gå runt i skor som mamma tycker är fula?
Eller också åker jag till stan en annan dag och köper dom i alla fall.




Har dessutom beställt en jacka och en tröja från Ellos. Jackan är jag dock lite osäker på, men får väl skicka tillbaka om den inte sitter bra.


Är det någon som vill hitta på någonting i det fina vädret ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0